Válság van? Takarékosságból a titkárnő takarít? Mi kedvező megoldást kínálunk ebben az esetben is…
Bizony sok olyan vállalkozás van, ahol a fennmaradás érdekében a működési költségeket minimálisra csökkentik. Talán az egyik legelső díj, amihez hozzányúlnak, az a rendszeres takarítási költség. Van olyan vállalkozás, ahol egy kisebb összeget „hozzácsapnak” a titkárnő fizetéséhez, de olyan is van, ahol lojalitásból egyszerűen elvárják, hogy számos teendője mellett az iroda rendjéről és tisztaságáról is ő gondoskodjon. Lássuk be, ez sem nem feladata, sem pedig nem kompetenciája. Legtöbbször heti egy porszívózást és esetleg felmosást takar az effajta segítség, de ez természetesen nem elég, ha higiénikus környezetben szeretnének dolgozni, vagy állagromlás nélkül akarják irodájukat hosszútávon megőrizni.
Mégis, mi lenne az áthidaló megoldás ebben az esetben?
Cégünk tudomásul veszi, hogy megrendelőink többségének igénye és pénztárcája jelen nehéz helyzetben nem mindig találkozik, mégis nem kívánjuk őket professzionális segítség nélkül hagyni. Vállaljuk, hogy az Önök által igényelt gyakorisággal – kéthetente, havonta, negyedévente – áttakarítjuk irodáját, az iroda nagyságához mérten 2-3-4, vagy több fővel. Itt nem nagytakarításról beszélünk, mert természetesen nem kell kéthetente ablakot, vagy szőnyeget tisztítani, de professzionális szolgáltatóhoz méltóan, alaposan kitakarítunk, hogy a következő 2-3-4 stb. hétben titkárnője segítsége is elegendő legyen. Egyedi felmérés és megállapodás szerint, a nagytakarításnál kedvezőbb áron kínáljuk szolgáltatásunkat. Hívjon bátran, felkészült csapattal állunk rendelkezésére!
|